Sneller en gerichter verbeteren dankzij nieuw feedbacksysteem

Gepubliceerd: 19-04-2022

Halverwege dit jaar stappen we over op een nieuw systeem voor het uitvragen van feedback. Het nieuwe feedbacksysteem moet ervoor zorgen dat we sneller en gerichter feedback ontvangen. Hiermee verwachten we onze dienstverlening nog beter aan te passen op wensen en behoeften.  

Het nieuwe feedbacksysteem maakt het mogelijk om op de belangrijkste momenten in de klantreis (customer journey) feedback te vragen. Bijvoorbeeld het moment dat we ons presenteren aan jouw medewerkers, het moment dat je start met de inschrijving van jouw medewerkers of als de eerste verloning is gedaan. Wanneer we tussentijds al weten waar het wringt, kunnen we ons sneller verbeteren dan wanneer we dit maar één keer per jaar uitvragen. 

Kortere vragen, hogere frequentie  

Om ervoor te zorgen dat je niet gebukt gaat onder een feedback overload is ook de werkwijze aangepast. Met deze nieuwe werkwijze worden de vragen een stuk korter, maar is de frequentie iets hoger. De Net Promoter Score (NPS) maakt onderdeel uit van het feedbacksysteem en is voor ons een goede indicatie hoe jouw tevredenheid zich verhoudt ten opzichte van de norm.     

Halverwege dit jaar verwachten we het feedbacksysteem te kunnen gebruiken. Uiteraard informeren we je tegen die tijd nogmaals en leggen we je uit hoe het werkt.

CookieLevelFunctional Jouw huidige cookie level: Functioneel
Ons doel is om ondernemers te ondersteunen bij het werkgeverschap. Daarvoor gebruiken we jouw surfgedrag op persoonality.nl. Op basis hiervan kunnen we jou content laten zien waarvan we denken dat die beter bij jou past, in plaats van video's of blogs waar je waarschijnlijk minder mee hebt. 

Vind je dit oké?  Klik dan op 'akkoord'.