Gemakkelijk, snel en slim inzicht in uw hele HR dossier

Gepubliceerd: 6-06-2016
Goed werkgeverschap valt of staat met inzicht in wat er zich binnen de organisatie afspeelt. Hoe gedreven zijn werknemers? En wat motiveert hen? Hoe kan ik mijn medewerkers blijven boeien en binden? Payrollen via Persoonality is meer dan het uitbesteden van de verloning en de bijbehorende administratieve werkzaamheden. Daarom ondersteunen wij onze klanten bij dit soort vraagstukken.

Om hier invulling aan te geven werken wij op dit moment aan de ontwikkeling van een portaal voor u en uw payrollkrachten. Dit portaal biedt allerlei tools die het werknemer- en werkgeverschap een stuk makkelijker maken. Jeanine Welner, Manager Operations Payroll Persoonality, vertelt u meer.
 

Slim werkgeverschap

Met deze ontwikkeling zet Persoonality een grote digitale stap om het werkgeverschap makkelijker, sneller en slimmer te organiseren. “Alle belangrijke informatie voegen we samen op één centrale plek. Zo hebben onze klanten en payrollkrachten 24/7 het hele persoonlijke HR dossier bij de hand,” aldus Jeanine. 
Dat dit verder gaat dan alleen een overzicht van primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden, is volgens haar de kracht van het portaal. “Klanten en payrollkrachten moeten meer kunnen profiteren van onze expertrol op het gebied van HR en payrolling. Met allerlei tools stellen we hen in staat zelf bewust bezig te zijn met goed werknemer- en werkgeverschap. Denk aan opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden en loyaliteitsprogramma’s. 
Daarnaast geeft het portaal ook inzicht in beoordelings- en functioneringssystemen en kunnen periodieke taken zoals urenverantwoording, facturatie en motivatieonderzoeken onder medewerkers, gemakkelijk ingediend worden. Zo geven we invulling aan onze missie en zijn we ook echt samen de beste werkgever.”
 

Voorbereiden op de toekomst

Makkelijk toegang tot informatie, heldere communicatie en aandacht voor goed werknemer- en werkgeverschap zijn sleutelwoorden van het portaal. “Dit is een verwachting van onze klanten, maar zeker ook noodzakelijk in een arbeidsmarkt die continu verandert.” 
Voor werkgevers wordt het onderscheidend vermogen steeds belangrijker. “Employer branding is een term die daar veel in genoemd wordt,” geeft Jeanine aan. “Hoe aantrekkelijk bent u als organisatie voor huidige en toekomstige medewerkers? Een functie waarin aandacht is voor de ontwikkeling en waar medewerkers gebruik kunnen maken van een loyaliteitsprogramma en een extra korting op de zorgverzekering, is aantrekkelijker dan een functie waar geen inhoud wordt gegeven aan goed werkgeverschap.” 
Voor medewerkers is het belangrijk dat ze gewaardeerd worden en zich kunnen blijven ontwikkelen. ”Zodat zij de skills van de 21e eeuw leren en niet aan de kant komen te staan. Een goede werkgever biedt haar medewerkers handvatten om hier actief mee aan de slag te gaan. Met de komst van het portaal ondersteunt en faciliteren we onze klanten hierin.”
 

Op de hoogte blijven?

In de komende maanden houden wij u via onze website en social media op de hoogte van de ontwikkeling van het portaal.

De website van Persoonality gebruikt bij bepaalde functionaliteiten cookies. Waar en waarom er cookies in data wordt opgeslagen kan je in ons cookiebeleid lezen. Sluit deze melding