Payroll voor winkeliers

Payroll in de detailhandel en retail

Werk aan de winkel: terug naar de werkvloer

De omzet van online shopping groeit in 2018 -naar verwachting- met 17%. Daarnaast is 7 dagen per week winkelen in veel steden niet meer weg te denken. Dit zijn mooie kansen voor ondernemers in de detailhandel. Benut u deze kansen al?

De uitdagingen

In de detailhandel en retail

  • Wisselingen in het personeel
  • Verandering in gedrag van consumenten
  • Flexibiliteit
  • 7 dagen winkelen: verschuiving in openings/werktijden
  • Opkomst e-commerce prijzen en marges onder druk

Flexibiliteit is in de detailhandel en retail erg belangrijk. U weet namelijk als geen ander dat het niet elke periode even druk is. Goed personeel is in de detailhandel en retail goud waard, maar het hebben van personeel brengt veel administratie en risico’s met zich mee. Bovendien bent u gebonden aan een aantal regels: bij contracten korter dan zes maanden mag geen proeftijd opgenomen worden. En u mag een medewerker maximaal drie tijdelijke contracten in maximaal twee jaar aanbieden. Dat kan u beperken in uw flexibiliteit. Tegelijkertijd wilt u het voor uw personeel wél goed geregeld hebben. Persoonality payroll in de detailhandel en retail lost dit voor u op.

Bespaar tijd met payroll

De voordelen

  • Ondersteuning bij wisselingen in het personeel
  • Flexibiliteit in contracten: 6 contracten in 4 jaar
  • Exact inzicht in uw totale personeelskosten
  • Meer tijd voor uw onderneming

Persoonality zorgt ervoor dat u weer tijd heeft om zelf te ondernemen. Schakelen met verschillende instanties en zelf alle wijzigingen bijhouden behoren tot het verleden: wij zijn uw aanspreekpunt. Dankzij automatische processen blijven de kosten laag en profiteren u en uw medewerkers van het gemak.

Wij nemen uw werk uit handen en geven samen met u op de beste manier invulling aan het werkgeverschap. Want goed werkgeverschap is bij Persoonality altijd het uitgangspunt. Samen zijn we de beste werkgever!

Meer weten?

Onderzoek toont aan dat persoonlijke aandacht voor consumenten nog steeds op nummer één staat. Hoeveel tijd besteedt u aan uw klanten? Wij helpen u graag, zodat u weer kunt focussen op uw klant. Hoe? Eén van onze Adviseurs legt u dit graag uit. 

Bel mij terugVraag een gesprek aan 

Wat is payrolling?

Een korte uitleg

Payroll betekent letterlijk: loonlijst. Als u kiest voor payrolling, staan uw medewerkers niet meer bij u op de loonlijst, maar bij een payrollorganisatie.
 
Geen werkgeversrisico’s

Bij payroll via Persoonality

Als het over risico’s op personeelsvlak gaat, dan praten we al snel over ziekte en ontslag. Dit zijn zaken die u goed wilt regelen om problemen achteraf te voorkomen. Bij payrolling in de detailhandel en retail zijn deze risico’s de verantwoordelijkheid van Persoonality. Wij zijn het aanspreekpunt voor ziekmeldingen, contact met het UWV, bedrijfsarts en dergelijke.
Bereken zelf uw kosten

Gemakkelijk en online

Bereken makkelijk uw kosten voor payroll met de online payroll calculator.
 Nu berekenen
 
CookieLevelFunctional Jouw huidige cookie level: Functioneel
Ons doel is om ondernemers te ondersteunen bij het werkgeverschap. Daarvoor gebruiken we jouw surfgedrag op persoonality.nl. Op basis hiervan kunnen we jou content laten zien waarvan we denken dat die beter bij jou past, in plaats van video's of blogs waar je waarschijnlijk minder mee hebt. 

Vind je dit oké?  Klik dan op 'persoonlijk'.