payroll in de schoonmaak

Payroll in de schoonmaak

Redenen voor payroll in de schoonmaak op een rij

Is payroll iets voor uw schoonmaakbedrijf?

Test het in één minuut! 
Doe de payrolltest

Payroll in de schoonmaak

Hoe houdt u grip op de flexibiliteit?

De schoonmaakbranche is bij uitstek een branche waarin flexibel gewerkt wordt: onregelmatige uren, wisselde diensten, korte of juist hele lange werkdagen. Als werkgever is het nogal wat werk om de personeelsadministratie op orde te houden. 

De uitdagingen

In de schoonmaakbranche

  • Wisselende en onregelmatige diensten
  • Hoger risico op ziekteverzuim
  • Tekort aan gespecialiseerd personeel
  • Het behouden van flexibiliteit

De voordelen voor u

Meer flexibiliteit en geen risico

  • Geen werkgeversrisico's
  • Flexibiliteit in contracten (6 contracten in 4 jaar)
  • Geen administratieve zorgen
  • Ondersteuning bij wijzigingen in wet- en regelgeving
Als u kiest voor payroll in de schoonmaak bij Persoonality, maakt u gebruik van de expertise die wij in 20 jaar in meer dan 50 branches hebben opgedaan. Wij nemen de registratie van uren en bijbehorende toeslagen, salarisbetalingen, het bijhouden van vrije dagen en het doen van premieafdrachten en alle werkgeversrisico’s voor onze rekening. 
 

Ik wil meer weten over payroll in de schoonmaak

Bent u benieuwd wat payrolling voor uw onderneming kan betekenen? Vul het contactformulier in en we vertellen u binnen één werkdag graag meer.
 

Meer weten?

Onze klanten beoordelen onze dienstverlening met een 8.2. Met 17 jaar ervaring in meer dan 50 branches in het MKB, kan Persoonality ook uw bedrijf op de juiste manier ondersteunen waar u dat wenst. Heeft u vragen over payrolling via Persoonality?
Vraag offerte aanLiever een adviesgesprek
Wat is payrolling?

Een korte uitleg

Bij payrolling staan uw medewerkers niet bij u op de loonlijst, maar bij een payrollorganisatie. Hierdoor liggen ook alle werkgeversrisico’s bij het betreffende payrollbureau. Persoonality is bij payroll in de schoonmaak de juridisch werkgever van uw medewerkers. U hoeft zich hierdoor niet meer zelf bezig te houden met juridische en administratieve taken zoals de salarisadministratie, afdracht van sociale premies en pensioenen. Dat scheelt u veel tijd en geld. 
 
Geen werkgeversrisico’s

Met payroll in de schoonmaakbranche

De risico’s van bijvoorbeeld ziekteverzuim worden bij payrolling in de schoonmaak de verantwoordelijkheid van Persoonality. Ziekmeldingen, contact met het UWV en bedrijfsarts: wij nemen het op ons. Als inlener hoeft u alleen uw medewerking te geven bij bijvoorbeeld een re-integratietraject. 

CookieLevelFunctional Jouw huidige cookie level: Functioneel
Ons doel is om ondernemers te ondersteunen bij het werkgeverschap. Daarvoor gebruiken we jouw surfgedrag op persoonality.nl. Op basis hiervan kunnen we jou content laten zien waarvan we denken dat die beter bij jou past, in plaats van video's of blogs waar je waarschijnlijk minder mee hebt. 

Vind je dit oké?  Klik dan op 'persoonlijk'.