Klanten aan het woord

Dudok

Bouwen aan een bijzonder horecamerk. Robert doet het, met 10 vestigingen, een hoop ambitie én stevige uitdagingen.

Ooit begonnen als brasserie in het rauwe Rotterdam van de jaren ‘90 heeft Dudok zich ontwikkeld tot een begrip binnen de maasstad en ver daarbuiten. Brand Manager Robert Wittenberg was er vanaf het begin bij en zag ‘zijn club’, de personeelsvraag én zichzelf veranderen. Van glazenhaler toen naar Brand Manager anno nu. Maar de liefde en trots voor de club is onverminderd sterk.

Verbondenheid en vriendschap

Trots is volgens hem dan ook iets dat iedereen op de werkvloer deelt. Robert: ‘Bij Dudok zijn alle medewerkers echt Dudok’ers. We hebben zelf mensen in dienst, maar werken ook met payrollmedewerkers via Persoonality. Voor mij is het belangrijk dat iedereen op de werkvloer trots is om voor een mooi horecabedrijf te werken. 

“We doen zelf de selectie van nieuwe medewerkers, maar het in dienst nemen en alle vragen over bijvoorbeeld loon en andere HR-zaken neemt Persoonality over. Zij zijn echt die vraagbaak voor medewerker en bedrijf”
Geen afstand maar steun

Achter de schermen de zaken goed regelen geeft dus rust. Maar soms is snelle actie op de werkvloer nodig. ‘Als zich iets voordoet op de werkvloer springt de betrokken persoon bij Persoonality direct in de auto om het op te lossen. En dat is precies waar wij mee geholpen zijn. Heldere en snelle opvolging die je als werkgever ontzorgt. Geen afstand voelen, maar juist de steun als dat nodig is. Daardoor voelt Persoonality ook echt als partner.’

Meer klanten aan het woord

De Bruin & Cho
Eigenaresse De Bruin en Cho "Doordat Persoonality ons ontzorgt, hebben wij tijd om onze medewerkers in hun kracht te zetten."