Uw voordeel met payroll in Breda
Het opstellen van contracten, salarisadministratie, alle andere zaken die we hebben opgesomd en meer nemen we voor u uit handen. Wat nog meer? Wat dacht u van:
- Contractbeheer en verloning
- Contact met instanties zoals de Arbodienst
- Arbeidsrechtelijke risico’s
U leest het goed. Niet alleen verminderen we de administratieve lastendruk, we nemen ook risico’s over zoals loondoorbetaling bij ziekte. Dit komt omdat medewerkers bij ons op de loonlijst komen te staan waardoor wij fungeren als de juridische werkgever. U blijft gewoon verantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing van uw medewerkers evenals de werving en selectie. Wij zijn er vooral om u te ontzorgen en helpen als u dit graag wilt. Gemak, meer flexibiliteit, goed werkgeverschap en minder risico’s – beter kan niet.
Past payroll in Breda bij mijn bedrijf?
Payrollmedewerkers krijgen dezelfde arbeidsvoorwaarden en rechten als uw vaste medewerkers. Zo waarborgen we dat de band tussen werknemers onderling goed blijft. En in tegenstelling tot wat vaak gedacht wordt, is payroll ook een uitstekende oplossing voor uw vaste medewerkers. Sterker nog, omdat u zich kunt focussen op de bedrijfsvoering en actief op de vloer aanwezig kunt zijn, wordt de band tussen u en uw medewerkers alleen maar sterker. Hoe groot of klein uw bedrijf ook is, payroll in Breda is een goede oplossing voor iedereen.
Neem contact met ons op
Al meer dan 1500 ondernemers in heel Nederland gingen u voor en payrollen via Persoonality. Bent u nieuwsgierig geworden en wilt u weten of payroll in Breda geschikt is voor uw bedrijf? Vraag direct een vrijblijvend adviesgesprek aan, we helpen u graag verder!