Payroll in de retail en detailhandel

Payroll in retail en detailhandel.
In de retail en detailhandel wil je bij feestdagen, weekenden of koopzondagen snel kunnen opschalen. Maar extra mensen betekent ook extra (papier)werk: contracten opstellen, loonstroken verwerken en rekening houden met cao-afspraken. Payroll helpt je om dit soepel te regelen, zodat jij je kunt focussen op de winkelvloer en je klanten.
De uitdagingen van werkgevers in de retail en detailhandel
Een goed draaiende winkel vraagt om aandacht op de vloer én achter de schermen. Jij wilt er zijn voor je klanten, maar ondertussen vragen personeelszaken zoals roosters, contracten, verzuim en cao-regels voortdurend om je tijd. Samen kunnen we ervoor zorgen dat jij kunt blijven doen waar jij goed in bent. Jij selecteert goed personeel en wij zorgen ervoor dat al jouw HR-zaken worden geregeld. Herken jij jezelf in de uitdagingen hiernaast?
- Snel en flexibel opschalen zonder zorgen over administratieve rompslomp
- Tijdgebrek om roosters, contracten en ziekteverzuim goed te beheren
- Complexiteit en veranderende cao-regels goed toepassen
- Angst voor fouten bij ziekteverzuim en ontslagprocedures
De voordelen van payroll in de retail en detailhandel
Of je nou een ondernemer bent in een modezaak, een supermarkt, een drogisterij of een lokale speciaalzaak, je wilt dat je personeelszaken goed geregeld zijn. Wij nemen jouw (tijdelijke) medewerkers formeel in dienst en worden hun juridisch werkgever. Dit betekent dat wij alle arbeidsrechtelijke risico’s van je over, bijvoorbeeld bij ziekte of het wegvallen van werkzaamheden. Ook het contact met instanties zoals de belasting- en arbodienst regelen wij. Zo ben jij ervan verzekerd dat alles correct en compliant is geregeld, ook bij last-minute inzet. Dit bespaart je tijd en geeft je financiële rust en zekerheid.
- Snel schakelen en flexibel personeel inzetten, omdat wij de HR-zaken voor je regelen
- Zonder zorgen contracten, verzekeringen en pensioen afronden
- Eén aanspreekpunt voor al je personeelszaken
- Overname van arbeidsrechtelijke risico's
- Advies en begeleiding bij ziekteverzuim, arbeidsconflicten en juridische zaken

Direct contact
Laat ons weten hoe we je kunnen helpen. Het contactformulier invullen kost je 2 minuten en je ontvangt uiterlijk de volgende werkdag een reactie van ons.