Payroll in de retail en detailhandel

Payroll in retail en detailhandel.

Tijdens feestdagen, weekenden of acties moet je snel kunnen opschalen. Maar extra mensen betekent ook extra werk: contracten opstellen, loonstroken verwerken en rekening houden met cao-afspraken. Terwijl jij liever op de winkelvloer staat om klanten te helpen en je omzet wilt draaien. Het beheer van de HR-taken en het naleven van complexe wet- en regelgeving veel tijd. Payroll kan jou helpen bij deze uitdagingen.

De uitdagingen van werkgevers in de retail en detailhandel

In retail en detailhandel draait alles om een goede klantbeleving en een soepel lopende winkel. Als ondernemer wil je vooral op de werkvloer staan om je klanten te helpen, maar achter de schermen moet ook alles goed geregeld zijn. Roosters, contracten, ziekteverzuim en de steeds veranderende cao-afspraken vragen jouw aandacht. Samen zorgen we ervoor dat jij kunt blijven doen waar jij goed in bent. Jij selecteert goed personeel en wij zorgen ervoor dat al jouw HR-zaken worden geregeld. 

  • Snel en flexibel opschalen zonder zorgen over administratieve rompslomp
  • Tijdgebrek om roosters, contracten en ziekteverzuim goed te beheren
  • Complexiteit en veranderende cao-regels goed toepassen
  • Angst voor fouten bij ziekteverzuim en ontslagprocedures

De voordelen van payroll in de retail en detailhandel

Als evenementebureau kun je de verplichtingen die bij het werkgeverschap horen eenvoudig bij ons uit besteden. Wij nemen jouw (tijdelijke) medewerkers formeel in dienst en worden hun juridisch werkgever. Dit betekent dat wij alle arbeidsrechtelijke risico’s van je over, bijvoorbeeld bij ziekte of het wegvallen van werkzaamheden. Ook het contact met instanties zoals de belasting- en arbodienst regelen wij. Net als alles rondom scholing en pensioen voor jouw medewerkers. Zo ben jij ervan verzekerd dat alles correct en compliant is geregeld, ook bij last-minute inzet. Dit bespaart je tijd en geeft je financiële rust en zekerheid. Zo kun jij je volledig richten op het organiseren van succesvolle evenementen, terwijl wij zorgen dat jouw personeelszaken professioneel en soepel verlopen.

  • Snel schakelen en flexibel personeel inzetten, omdat wij de HR-zaken voor je regelen
  • Zonder zorgen contracten, verzekeringen en pensioen afronden
  • Eén aanspreekpunt voor al je personeelszaken
  • Overname van arbeidsrechtelijke risico's
  • Advies en begeleiding bij ziekteverzuim, arbeidsconflicten en juridische zaken
Payroll  calculator, ontdek in 2 minuten wat jij gaat besparen.

Payroll 
calculator.

Ontdek in 2 minuten jouw tarief.

Direct contact

Laat ons weten hoe we je kunnen helpen. Het contactformulier invullen kost je 2 minuten en je ontvangt uiterlijk de volgende werkdag een reactie van ons.