Video: 1:40 minuut legt Frank Borst uit waarom hij met HVC al bijna 13 jaar samenwerkt met Persoonality.
Frank Borst, eigenaar HVC:
"Wij leveren vlees aan horeca in Nederland en België. Dat doen we met veel plezier en passie. We willen echt een verlengstuk zijn van de horeca. Door mee te denken met bijvoorbeeld de menukaart, seizoensartikelen, dat soort dingen."
Al 13 jaar met Persoonality:
"Persoonality betekent voor ons het ontzorgen van de ondernemer met alle regels en wetgeving, personeelszaken en alles wat daar bij komt kijken. In Persoonality hebben wij een hele goede partner gevonden. Al bijna 13 jaar.
In een samenwerkingsrelatie is er soms sprake van een huwelijksboot, maar soms ook van oorlogsvloot. Persoonality is het verlengstuk van ons bedrijf. Wij passen qua mentaliteit goed bij elkaar. De mensen bij Persoonality weten waar ze over praten, wat ze zeggen. En als ze het niet weten, dan komen ze daar voor uit en komen ze er later op terug. Wij zijn al die jaren al trots dat Persoonality het verlengstuk is van ons bedrijf."