Klanten zijn zeer tevreden over Persoonality en belonen haar relatiebeheer met een 8,5
Werkgeven doen we samen, we vinden het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn met onze samenwerking. Daarom voert Persoonality regelmatig een klanttevredenheidsonderzoek uit. Hieronder vindt u daarvan de resultaten. Onze dienstverlening krijgt een NPS-score van +35 en het rapportcijfer 8,2. Bijna 42% geeft ons een 9 of een 10. Conclusie: onze klanten zijn tevreden!
Relatiebeheer
In het algemeen is men dik tevreden over het contact met Persoonality. Of dit nu digitaal of persoonlijk (via de relatiebeheerder) gaat. Zowel digitaal als persoonlijk contact krijgt een dikke 8! Daarnaast benoemen klanten dat de relatiebeheerders hun afspraken nakomen, vakbekwaam en betrokken zijn en hun behoeften begrijpen.
Persoonality’s dienstverlening
De medewerkers van onze klanten zijn net zo belangrijk als de klant zelf. Persoonality is namelijk ook hun werkgever! Daarom zijn we blij dat onze klanten hebben aangegeven tevreden te zijn over de afwikkeling van mutaties, het aflopen van overeenkomsten en het verwerken van in- en indiensttredingen. Daarnaast zijn onze klanten tevreden over het contact tussen Persoonality en de werknemers.
De organisatie van Persoonality
De klanten werden bevraagd over verschillende onderwerpen. Zo kwam ook de klantgerichtheid Persoonality aan bod. Klanten benoemden dat Persoonality oog voor hen als opdrachtgever heeft. Daarnaast voelt men dat Persoonality voor het beste resultaat voor de organisatie en haar medewerkers gaat. Het belangrijkst is dat onze klanten tevreden zijn over het goed werkgeverschap. Genoemd werd dat Persoonality aandacht heeft voor begeleiding van medewerkers, verzuim, juridische zaken en HR-advies.
Administratie
En hoewel de facturatie het minst leuk is voor onze klanten, is men hier ook dik tevreden over met een 8,6.
Ook benieuwd naar wat Persoonality u kan bieden?
Kortom: we hebben hele positieve feedback gekregen. Bent u benieuwd wat Persoonality voor u kan betekenen? Neem contact met ons op!