De uitdagingen
In de detailhandel en retail
- Wisselingen in het personeel
- Verandering in gedrag van consumenten
- Flexibiliteit
- 7 dagen winkelen: verschuiving in openings/werktijden
- Opkomst e-commerce prijzen en marges onder druk
Flexibiliteit is in de detailhandel en retail erg belangrijk. U weet namelijk als geen ander dat het niet elke periode even druk is. Goed personeel is in de detailhandel en retail goud waard, maar het hebben van personeel brengt veel administratie en risico’s met zich mee. Bovendien bent u gebonden aan een aantal regels: bij contracten korter dan zes maanden mag geen proeftijd opgenomen worden. En u mag een medewerker maximaal drie tijdelijke contracten in maximaal drie jaar aanbieden. Dat kan u beperken in uw flexibiliteit. Tegelijkertijd wilt u het voor uw personeel wél goed geregeld hebben. Persoonality payroll in de detailhandel en retail lost dit voor u op.
Bespaar tijd met payroll
De voordelen
- Ondersteuning bij wisselingen in het personeel
- Flexibiliteit in contracten: 3 contracten in 3 jaar
- Exact inzicht in uw totale personeelskosten
- Meer tijd voor uw onderneming
Persoonality zorgt ervoor dat u weer tijd heeft om zelf te ondernemen. Schakelen met verschillende instanties en zelf alle wijzigingen bijhouden behoren tot het verleden: wij zijn uw aanspreekpunt. Dankzij automatische processen blijven de kosten laag en profiteren u en uw medewerkers van het gemak.
Wij nemen uw werk uit handen en geven samen met u op de beste manier invulling aan het werkgeverschap. Want goed werkgeverschap is bij Persoonality altijd het uitgangspunt. Samen zijn we de beste werkgever!