Kennisbank

Onze expertise delen we graag 

Het doel is om snel toegang te bieden tot relevante informatie om klanten te ondersteunen met vraagstukken omtrent Payroll en de rol die Persoonality daarin pakt.

Mag ik alstublieft een 10 van u?
Column Mag ik alstublieft een 10 van u? Steeds vaker wordt er gepronkt met NPS-scores. klanttevredenheidsonderzoeken en de sterren vliegen je om de oren op beoordelingssites, aldus Berrie. Een bezoekje aan de lokale autodealer en merkdealer zet hem aan het denken. Want wanneer ben je al klant eigenlijk écht tevreden? En waar zit 'm dat in? Je leest het in zijn column.
Voorwaarts, mars!
Column Voorwaarts, mars! Berrie vertelt over leiderschap en het ontwikkelen van vaardigheden en skills. En hij blikt terug op zijn diensttijd waarin hij als 18-jarige geselecteerd werd op basis van zijn skills in plaats van zijn CV. Lees hier zijn column.
Hé Boomer!
Column Hé Boomer! Als een man met een lange huwelijkservaring en vader van dochters in hun mid-twenties, reflecteert Berrie op de groeiende verschillen tussen generaties, zowel thuis als op de werkvloer. Hij benadert de uitdagingen die voortkomen uit technologische, sociale en culturele verschillen, en de waarde van openstaan voor elkaars perspectieven. Lees meer over zijn mooie en interessante verhalen die hij heeft om te vertellen.
Kan dit niet veel korter?
Column Kan dit niet veel korter? "Kan dit niet veel korter?" was de reactie die Berrie kreeg op zijn laatste column. De kunst van het weglaten in het schrijven. Ontdek hoe Berrie tot de conclusie komt dat de kracht niet in het inkorten zit, maar in de volledigheid van het verhaal.
1 2
Volgende