Kennisbank

Onze expertise delen we graag 

Het doel is om snel toegang te bieden tot relevante informatie om klanten te ondersteunen met vraagstukken omtrent Payroll en de rol die Persoonality daarin pakt.

6 tips voor een optimale vakantieplanning
Werkgeversmerk 6 tips voor een optimale vakantieplanning Ga vandaag nog aan de slag met zes essentiële tips voor een efficiënte vakantieplanning . Van het stellen van een deadline voor verlofaanvragen tot het bepalen van minimale personeelsbehoeften tot het creëren van één overzichtelijk schema.
De voordelen en nadelen (misvattingen) van payroll
Werkgeversmerk De voordelen en nadelen (misvattingen) van payroll Vaak wordt enkel stilgestaan bij de redenen voor payroll voor werkgevers. Maar hoe is dat voor medewerkers? Wat zijn voor hen de voordelen en zijn er ook nadelen? We leggen het je graag uit.
Tips en tricks om nieuwe medewerkers te werven?
Werkgeversmerk Tips en tricks om nieuwe medewerkers te werven? In de aanhoudende krappe arbeidsmarkt is het vinden van geschikte medewerkers een hele klus. Er zijn meer vacatures dan beschikbare werknemers, het is meer dan ooit belangrijk om op te vallen. Maar welke tools kun je het beste gebruiken en wat zijn andere goede wervingsmethoden? Hier zijn enkele belangrijke tips.
Het belang van onboarding bij payroll: tips en voordelen
Werkgeversmerk Het belang van onboarding bij payroll: tips en voordelen Benieuwd hoe de onboarding bij een payrollorganisatie gaat? We leggen het graag aan je uit en geven je tips en tricks voor een succesvolle onboarding.
De kracht van waardering: tips voor effectieve complimenten op de werkvloer
Werkgeversmerk De kracht van waardering: tips voor effectieve complimenten op de werkvloer
Hoe zorg je dat medewerkers zich gewaardeerd voelen?
Werkgeversmerk Hoe zorg je dat medewerkers zich gewaardeerd voelen? Jezelf onderscheiden met een sterk employer brand (werkgeversmerk), is crucialer dan ooit in de huidige krappe arbeidsmarkt. Met een sterk werkgeversmerk val je meer op en lukt het beter om talent aan te trekken, te binden én te behouden.
Bouw aan een aantrekkelijk werkgeversmerk met deze secundaire arbeidsvoorwaarden
Werkgeversmerk Bouw aan een aantrekkelijk werkgeversmerk met deze secundaire arbeidsvoorwaarden Met goede secundaire arbeidsvoorwaarden kun je je als werkgever het verschil maken. Door creatief en slim invulling te geven aan de secundaire arbeidsvoorwaarden onderscheid je je ten opzichte van je concurrenten en word je een aantrekkelijkere werkgever. Dit klinkt heel logisch, maar hoe doe je dit? Om je op weg te helpen hebben wij enkele tips voor je op een rij gezet.
Welke hulp kun je medewerkers bieden bij geldzorgen?
Werkgeversmerk Welke hulp kun je medewerkers bieden bij geldzorgen? Geldzorgen kunnen mentaal een zware last zijn. Het zorgt voor stress, concentratieverlies en uiteindelijk ziekteverzuim. Je leest hier welke initiatieven wij zijn gestart vanuit Persoonality om jou en jouw medewerkers hierbij te helpen.
Vorige
1 2