Kennisbank
Onze expertise delen we graagÂ
Het doel is om snel toegang te bieden tot relevante informatie om klanten te ondersteunen met vraagstukken omtrent Payroll en de rol die Persoonality daarin pakt.

Column
Kan dit niet veel korter?
"Kan dit niet veel korter?" was de reactie die Berrie kreeg op zijn laatste column. De kunst van het weglaten in het schrijven. Ontdek hoe Berrie tot de conclusie komt dat de kracht niet in het inkorten zit, maar in de volledigheid van het verhaal.

Column
Meer dan een fooi
Een kort gesprekje, een bedankje, hoe vaak krijg jij écht 'dankjewel' te horen? In de nieuwste column van Berrie vertelt hij over zijn vakantie in Saalbach Hinterglemm en hoe hij tot de realisatie kwam dat het tijd wordt dat we soms nog ondergewaardeerde beroepen, zoals de horeca, beter gaan waarderen.

Column
Sorry schat, ik ben geen vakman!
Ben jij ook een 'Zelf doen' type? Soms denken we dat we experts zijn in zaken waar we beter niet aan kunnen beginnen. Dat geldt ook voor het schilderavontuur van Berrie. In zijn nieuwste column lees je over zijn klusperikelen en ontdek je waarom sommige zaken beter aan specialisten overgelaten kunnen worden.

Column
Voorwaarts, mars!
Berrie vertelt over leiderschap en het ontwikkelen van vaardigheden en skills. En hij blikt terug op zijn diensttijd waarin hij als 18-jarige geselecteerd werd op basis van zijn skills in plaats van zijn CV. Lees hier zijn column.

Column
Hé Boomer!
Als een man met een lange huwelijkservaring en vader van dochters in hun mid-twenties, reflecteert Berrie op de groeiende verschillen tussen generaties, zowel thuis als op de werkvloer. Hij benadert de uitdagingen die voortkomen uit technologische, sociale en culturele verschillen, en de waarde van openstaan voor elkaars perspectieven. Lees meer over zijn mooie en interessante verhalen die hij heeft om te vertellen.

Column
Komkommertijd
Bestaat komkommertijd überhaupt nog wel? In deze column deelt Berrie hoe hij deze zomer geen komkommertijd ervaart, maar het juist alleen maar drukker heeft. En geeft hij tips & tricks over hoe hij dit aanpak. Lees verder

Column
Mag ik alstublieft een 10 van u?
Steeds vaker wordt er gepronkt met NPS-scores. klanttevredenheidsonderzoeken en de sterren vliegen je om de oren op beoordelingssites, aldus Berrie. Een bezoekje aan de lokale autodealer en merkdealer zet hem aan het denken. Want wanneer ben je al klant eigenlijk écht tevreden? En waar zit 'm dat in? Je leest het in zijn column.