Vanaf vandaag schakelen we over naar een nieuw backoffice-systeem. Hiermee zetten we een belangrijke stap om het werkgeverschap en alles eromheen makkelijker, sneller en slimmer te organiseren.
De wereld verandert en werk verandert mee. Digitale mogelijkheden zijn enorm. Klanten en payrollkrachten stellen andere eisen aan onze dienstverlening en bepalen zelf de manier waarop zij contact met ons opnemen. Via de website, Persoonality app, Mijn Persoonality portaal of persoonlijk contact. De nieuwe, digitale werkomgeving maakt het voor ons als organisatie mogelijk om ook in de toekomst actief in te kunnen spelen op de behoeften van onze klanten en payrollkrachten.
Verbeteren van onze dienstverlening
Met de nieuwe werkomgeving kunnen wij u makkelijker, sneller en slimmer van dienst zijn. Daarnaast vormt het systeem de basis voor het uitbreiden van onze (online) diensten. Bij alle vernieuwingen die we stap voor stap doen, staat daarom uw gebruiksgemak centraal. Zo zijn we samen de beste werkgever.